Pembekal Butang Felt


9 ulasan:

  1. Saya berminat..bentuk heart, bulat & segiempat.
    Ingin beli 20pcs each. Pls email me details. Kalau blh saya nk self collect, sis area mana?

    My email suppprt@ebnc.com.my

    Tqsm .... aSRa

    BalasPadam
  2. ada stock lg? saya berminat untuk bentuk heart.. ingin beli 50pcs.. bole email details ke atiraali@gmail.com

    BalasPadam
  3. hi.. ada stock lagi x? saya nak campur2 100 pcs.. my email masliza.shamsudin@gmail.com

    BalasPadam
  4. salam. saya berminat. Rm0.80 tu 100pcs ke? bole email ke inoueori_hime@yahoo.com.

    BalasPadam
  5. Hai, ada jual kain felt lagi tak? Ngan aksesori sekali. Saya baru jer nak berjinak2 buat kraf ngan kain felt ni. Boleh emel kat adamteta1213@gmail.com

    BalasPadam
  6. Please email me nisrinah81@gmail.com...ttg butang felt serta hrg borong kain felt or semua hrg

    BalasPadam
  7. sy nk borong butang cute2 blh whssap sy jun 0137331670

    BalasPadam